Imate težave z vašim naročilom?

Kako lahko naročilo storniram oziroma spremenim?

Kako lahko spremenim svoje naročilo?

Prosimo vas, da se obrnete se na našo službo za pomoč strankam! Dokler naročilo še ni bilo zapakirano, lahko spremenite ali stornirate vaše naročilo.

Trudimo se, da izpolnimo vse vaše želje. Upoštevajte, da je lahko vaš paket že zapakiran oziroma odposlan, v tem primeru spremembe žal niso več možne.

V kolikor paket še ni zapakiran ali odpremljen se naročilo zapre dokler od vas ne prejmemo željenih sprememb.

Upoštevajte, da v kolikor storniramo posamezne izdelke iz naročila se lahko pojavijo stroški dostave, saj lahko vrednost naročila pade pod vrednost kjer velja brezplačna dostava.

Če je vaš paket že v procesu odpreme, je potrebno za stornacijo ali spremembo paket vrniti v naše skladišče.

Da lahko vaše spremembe uredimo hitro vas prosimo, da že v prvem elektronskem obvestilu sporočite kaj je potrebno zamenjati, dodati oziroma stornirati.

V primeru stornacije, kjer smo kupnino že prejeli nam sporočite ali želite kupnino prejeti vrnjeno oziroma ali vam naj izstavimo dobropis. Pri vrnitvi kupnine kjer gre za plačilo po predračunu ali po povzetju potrebujemo še IBAN in BIC vašega bančnega računa. Pri plačilu s kreditno kartico, paypal računom ali takojšnjim nakazilom zadevo uredimo takoj brez dodatnih težav.

V kolikor ste v vaš paket nekaj dodali vas prosimo, da nam sporočite na kakšen način plačila vam naj vrnemo dodatno nastale stroške.

Ali lahko naknadno spremenim način plačila?

Na žalost, načina plačila naknadno ni mogoče spremeniti pri pregledu vaših naročil.

V kolikor ste izbrali napačno plačilo, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.

V kolikor ste izbrali predplačilo, ga lahko spremenite v Paypal ali po povzetju. Prav tako je mogoče spremeniti plačilno metodo na plačilo s kreditno kartico. To deluje le, če ste pri nas že plačevali s kreditno kartico. Podatke kreditne kartice v nobenem primeru ne pošiljate preko elektronske pošte.

Sprememba na Paypal je mogoča. Zato je potrebno, da se vpišete v vaš Paypal račun. Prosimo, da vrednost naročiila nakažete na naš paypal račun:

Tako pridete do svojega paypal računa:

Vpišite https://www.paypal.com.

Kliknite na "Pošlji denar prijateljem in družini". Vnesite svoj E-poštni naslov, ki je povezan z vašim PayPal računom. Nato vnesite naš E-poštni naslov. V referenčno polje vpišite številko naročila. Zdaj manjka še samo znesek plačila. Nato kliknite "Naprej".

Kako lahko naknadno spremenim naslov za dostavo?

Naslov za dostavo lahko naknadno spremenite, prosimo vas, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam. V kolikor je paket že bil odpremljen bo naša služba za pomoč strankam obvestilo posredovala na dostavno službo. Žal vam ne moremo podati popolnega zagotovila, da bo paket dejansko poslan na spremenjen naslov.

Kje se nahaja moj paket?

V meniju "Moja naročila" lahko najdete pregled nedavno oddanih naročil. Lahko preverite stanje, sledite paketu in pregledati podrobnosti posameznih naročil.

Takoj, ko bo vaše naročilo odpremljeno, boste potrdilo o odpremi prejeli na vaš elektronski naslov. V potrdilu se bo nahajala koda za spletno sledenje vašega paketa.

Zakaj nisem prejel potrdila o naročilu na moj elektronski naslov?

Mogoče je obvestilo pristalo v mapi za spam, junk mail, reklame, itd?

V kolikor, takoj po oddaji naročila, niste prejeli potrdila na vaš elektronski naslov obstaja možnost, da ste vnesli napačen naslov oziroma postopek naročanja ni bil pravilno zaključen.

V tem primeru se obrnite na našo službo za pomolč strankam, ki vam bo ustrezno pomagala!

Paket je poškodovan. Kaj zdaj?

V kolikor ste prejeli svoj paket poškodovan, vas prosimo, da podpišete prevzem paketa pod zadržkom. To pomeni, da je lahko vsebina paketa poškodovana. V kolikor te možnosti podpisa nimate vas prosimo, da paketa ne prevzamete.

V kolikor ste poškodobo paketa ugotovili naknadno vas prosimo, da preverite ali je poškodvana tudi vsebina. V kolikor ni bil poškdovan samo paket temveč tudi sama vsebina vas prosimo, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam.
Pomembno je, da si paketa in vsebine ne zavržete. Zadeva potrebujemo za prijavo škode.

Paket je izginil. Kaj zdaj?

V kolikor paketa, po nekaj dneh niste prejeli dostavljenega in v nabiralniku niste prejeli nobenega obvestila o dostavi oziroma paketa ni prevzel kdo od vaših bližnjih ali vaš sosed, potem vas prosimo, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam. Preverili bomo, kje se nahaja vaš paket oz. bomo ustrezno sprožili zahtevo za iskanje paketa.

Ali ste prejeli napačen izdelek?

Ali ste prejeli napačen izdelek?

Žal nam je in se opravičujem za napako!

Prosimo vas, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam.

Prejeli ste nepopolno dostavo vašega naročila?

Lahko se zgodi, da prejmete delno dostavljene izdelke. To je navedeno na računu.

V tem primeru se opravičujemo. Verjetno je prišlo do napake. 

Prosimo vas, da stopite v kontakt z nami.

https://www.vitalabo.si/info/kontakt-1

Pri dostavi ste bili nedosegljivi?

V tem primeru, obstaja več možnosti. Lahko npr. zaprosite za ponovno dostavo, v kolikor ste dobili obvestilo o prejetem paketu, vas ta čaka v najbližji poslovalnici pošte. V tem primeru preko sledena preverite, kje se nahaja vaš paket.  

Izkoristite možnost različnih naslovo dostave. Tako lahko svoj paket naročite npr. na vaše delovno mesto. 

Na dan dostave ne boste dosegljivi?