Slabo spite? Tukaj je nekaj nasvetov za dober spanec

ponedeljek, 25. februar 2019

Slabo spite? Tukaj je nekaj nasvetov za dober spanec

Vse več ljudi spi slabše in slabše. O tej težavi lahko redno berete v različnih časopisih in revijah, kjer omenjajo celo epidemija nespečnosti. Napovedi so zelo slabe in iskreno, so razlog za zaskrbljenost. Medtem ko mnogi menijo, da je spanje neprijetna neizogibnost, je za nas bistvenega pomena. Telo se med spanjem regenerira in napolni svoje energetske rezerve. Slab spanec ali njegovo pomanjkanje pa vodi do oslabljenega imunskega sistema ter telesnih in duševnih težav.

So tablete za spanje rešitev?

Kot rešitev pri težavah s spanjem se mnogi ljudje danes zatekajo k tabletam za spanje. Vendar pa se na ta način pogosto znajdejo v začaranem krogu. V nekem trenutku je spanje možno le s tabletami. Zato morajo tablete za spanje vedno biti zadnja možnost, ko ste neuspešno preizkusili že vse ostalo. Obstaja veliko različnih načinov in sredstev za izboljšanje spanja.

Spanje na splošno

Večerni stres kot posledica dela, napeti družinski odnosi, kaos v spalnici, stalna pozornost, uporaba telefona, televizorja in računalnika. Pretežka večerja in pomanjkanje gibanja. Ko se končno uležete v posteljo pa v spalnico sveti ulična razsvetljava, luči avtomobilov in ostala svetloba. Lahko noč. Nemogoče, mar ne? Le kdo bi lahko po vsem tem dobro spal.

Nevtralizacija

Sodobni svet, z vsemi svojimi velikimi tehničnimi dosežki, ni več optimalen za naše telo in potrebo po spanju. Zavestno se je potrebno odločiti, da boste izločili čimveč dejavikov, ki potencialno kradejo spanec. Šele potem lahko spet dobro spite. Pred vami je nekaj preprostih načinov za začetek spanja:

  • Zvečerj jejte le lahko hrano in majhne obroke. Zadnji obrok mora biti tri ure pred spanjem.
  • Pospravite spalnico! Red ustvarja mir.
  • V spalnici redno zračite. To ne zagotavlja le boljšega zraka, temveč tudi uravnava temperaturo. Če je preveč vroče, boste slabo spali.
  • Čim bolj zatemnite spalnico. Čim temnejša je, lažje boste zaspali.
  • Poskusite odpraviti vire hrupa. Če to ni mogoče in se znova in znova zbujate zaradi hrupa, priporočao uporabo posebnih čepkov za ušesa.
  • Redno se ukvarjajte s športom. Vzdržljivostni športi zmanjšujejo stres in izboljšujejo spanec. Ne telovadite pa pred spanjem. Kraktoročno namreč šprt poveča cirkulacijo in oteži spanje.
  • Zmanjšajte modro svetlobo. Svetloba, ki jo oddajajo zasloni, možganom signalizira, da je še vedno dnevna svetloba in zato ni čas za spanje. Zmanjšajte večerni čas za zasloni na minimum.
  • Preizkusite lahko tudi pposebne mešanice zelišč ali kombinacije dišav, ki olajšajo spanje ali pomirjajo. Baldrijan melisa in različni čaji niso brez razloga poznani, kot pomoč pri spancu.
  • Zmanjšajte stres. Veliko je možnosti. V večernih urah lahko preberete sproščujočo knjigo, preizkusite sprostitvene tehnike ... Ni pomembno, kaj počnete, dokler zmanjšuje stopnjo stresa.
  • Rutina pomaga zaspati. Zvečer se navadite na obrede, ki jih ponavljajte vsak dan. S temi rituali boste telo "natrenirali", da postane utrujeno in sproščeno praktično "na ukaz".
  • Po kosilu ne uživajte nobenih stimulansov. Ob utrujenosti čez dan pogosto konzumiramo kofein ali energetske napitke. Vendar pa te snovi motijo naše spanje in odsvetujemo njihovo uporabo od kosila dalje.
  • Izogibajte se alkoholu. Medtem ko lahko alkohol dejansko pomaga zaspati, se zaradi njega lahko zbudite kasneje in se zjutraj počutite slabše.