ponedeljek, 27. junij 2016

"Biohack" za začetnike

V našem zadnjem prispevku smo govorili o "biohackingu" na splošno, zdaj pa si poglejmo nekaj "biohackov" za začetnike.

Najbolj enostavna možnost, da začnete z biohackingom je prenos in uporaba fitnes aplikacije, s katero lahko vsakodnevno zbirate podatke. Bolj ambiciozni pa lahko kupite tudi fitnes zapestnico. Več podatkov, kot jih zberete, boljša primerjava je mogoča in kasneje testiranje in preučevanje učinkov. Končno lahko sami vidite kdaj ste najbolj učinkoviti in ali ste na pravi poti. Tako lahko povečate svoj potencial. 

Preprosti ukrepi

Ne skrbite. Da bi začeli z "biohackingom" ne potrebujete nobenih dragih zdravil. Gre za enostavne korake. Oglejmo si dva prehranska "hacka", ki sta trenutno popularna.  

Jejte le takrat, ko ste lačni
Ta "hack" govori o vedenju. Jejte šele, ko ste lačni. Ne čakajte, da bo čas za kosilo ali večerjo. Če ste lačni, si privoščite nekaj, tudi če to pomeni, da boste vaš običajni obrok malce zamaknili. Vzdržite se običajnega grizljanja pri gledanju televizije. Če niste lačni, ne jejte! Rezultat bo daljše obdobje brez hrane, ker boste vedno lačni ob določenem času. Ta rutina pospešuje pospeši izgorevanje maščob, izboljša sintezo beljakovin in vam pokaže tudi nekatere druge pozitivne učinke.

Maslo za zajtrk
Se sprašujete, če bi to moral biti "hack", saj maslo jeste vsak dan za zajtrk? Ne govorimo o maslu na rezini kruha, gre za maslo v kavi. Če boste poizkusili, priporočamo, da uporabljate bio maslo od krav krmljenih s travo. Svoji kavi pa lahko dodate tudi žličko kokosovega olja. Na ta način bo telo pretvorilo maščobo v energijo. Zato so idealne predvsem srednje verižne maščobne kisline, ki se v velikem številu pojavljajo v kokosovem olju so idealne za ta namen. "Biohackerji" prisegajo na ta zajtrk in pravijo, da jim le ta toliko energije, da so lahko osredotočeni na delo, ne da bi bili lačni. 

Dihajte in se sprostite
Zmanjšanje stresa in posledično večjo produktivnost, lahko dosežete s pomočjo sprostitvenih tehnik. Z meditacijo in jogo boste dolgoročno povečali svoje umske sposobnosti in vašo odpornost na stres. 

Pravilno spanje
Ko govorimo o spancu ni ključna dolžina, ampak kakovost. Bolj boste spočiti po šesti urah kvalitetnega spanja, kot po desetih urah neprestanega zbujanja. Slaba kakovost spanja ima lahko uničujoče vpliva na naše duševno, čustveno in telesno zdravje. Zato mnogi "biohackerji" poskušajo izboljšati kakovost spanja. V ta namen je potrebno spremeniti svoje spalne navade. Cilj je globok in nemoten spanec. Izogibajte se kofeinu po 14. uri, zvečer pa sedenje pred televizijo ali računalnikom zamenjajte s knjigo. Modra svetloba monitorjev namreč spodbuja budnost. Prijeten spanec tako ni več mogoč. B

To je le nekaj nasvetov, kako začeti z "biohackingom". En preprost korak je naprimer izogibanje sladkorju in zdravo prehranjevanje, kot je le mogoče. Biohacking deluje na dolgi rok in povečuje lastno uspešnost. Tudi z njim lahko naredite "Korak iz svoje cone udobja".Preberite več tudi o tem.